Categoriearchief: Oefenwedstrijd

TZN Boswinkel oefent tegen Hattelerboys Jong

2. TZN Boswinkel oefent tegen Hattelerboys Jong
Op 31 jan. hebben we een oefenwedstrijd gespeeld tegen een team uit Stadsveld. Het team heet Hattelerboys Jong. We kennen een aantal van de jongens omdat ze in de buurt wonen. De wedstrijd werd gespeeld in de gymzaal van wijkcentrum de Boei. De zaal en tegenstander was door onze begeleider Sagar geregeld. Hij heeft ons ook kennis laten maken met 2 stagiaires/ vrijwilligers die ons ook gaan helpen, ze worden ook onze begeleiders. Bij de wedstrijd waren ook wat ouders komen kijken. Sagar heeft hen ook wat meer dingen uitlegd over de Twentecup. We hebben verschillende kleine potjes voetbal gespeeld. We waren er met 6 van onze spelers. Sommige potjes wonnen wij, sommigen andere potjes Fc Hattelerboys. Over het algemeen is er sportief gespeeld maar op het laatst na circa een uur werd wel steeds harder gespeeld. De scheids floot niet duidelijk genoeg en liet erg veel toe, dit had er ook mee te maken. Dit moet de volgende keer wel beter en gaat ook gebeuren zeiden de jongerenwerkers. Maar wat blijft is dat we met beide teams samen toch een leuke voetbalavond gehad. Deze week waren eindelijk onze 1e punten binnen en nu gaan we snel activiteitn doen om meer punten bij de Fc Twente cup te halen!
Groetjes,
TZN Boswinkel

tzn3-2.jpg tzn2-1.jpg tzn1-0.jpg

Oefenwedstrijd Equipe Sans Nom

Zondag 27 januari 2019 heeft Equipe Sans Nom een oefenwedstrijd gespeeld tegen Twekkerlerveld in de sporthal. Om stond iedereen klaar en konden we om half 12 beginnen in de zaal met de wedstrijd. We speelden potjes van 2 keer 15 minuten. Tussen de 2 potjes door hadden we een kleine drinkpauze. Er werd goed gespeeld, iedereen speelde goed samen, verrichte zijn eigen taak in het veld en we hadden een leuke tegenstander om tegen te voetballen. De stand is echter niet bijgehouden, maar het ging wel gelijk op.

Equipe Sans Nom

1.2 oefenwedstrijd-2.jpg 1.1 oefenwedstrijd-1.jpg 1 oefenwedstrijd-0.jpg

Oefenwedstrijd tegen Equipe sans Nom

We hebben op 27 januari om 11:15 een oefenwedstrijd gevoetbald in de sportzaal aan de Schietbaanweg in Twekkelerveld tegen Equipe sans nom.
We waren hier met 7 mensen aanwezig.
Er werd erg fanatiek maar zeer sportief gevoetbald. De uiteindelijke uitslag was vrijwel bij niemand bekend.
Dat zijn vaak de leukste oefenwedstrijden. Gewoon lekker sportief plezier hebben met elkaar zodat winst en verlies er niet meer toe doet. Iedereen bedankt voor zijn inzet vandaag!

5100AE31-1B2D-4FFE-8B5A-8186F2F3AFB8-2.jpeg 6186F6FB-FF39-4FCC-9181-E5420AF78375-1.jpeg 42549B18-4EF8-4803-AD71-9154FCE7FDB4-0.jpeg

Oefenen tegen Fc Frahhhh vrijdag 28 december

Om 14:45 uur verzamelden we bij de Boei. Er bleek toen maar 1 jongen van de team te zijn. 1 van de begeleiders vroeg aan hem waar de rest was, en hij zei dat de meesten nog bij de de Moskee waren. Om 15:00 uur waren de meesten er en ook de tegenstander Fc Frahhh kwam langzaam binnen.
We hebben doeltjes ne andere materiaal klaar gezet en zijn gaan voetballen. Na een kwartier kwamen de laatste jongens van ons team en jongens van het andere team waren na een kwartier ook met 6 personen. We begonnen te voetballen met 5 spelers per team tegen elkaar, en de jongens mochten zelf doorwisselen. Dat moest eerlijk gebeuren zodat iedereen evenveel speelminuten kreeg.
We besloten na een tijdje 5 tegen 5, 4 tegen 4 te gaan spelen. Ons team wilde dit graag maar het andere team begon zich daar een beetje te verzetten. Hier begonnen denk ik ook de irritaties naar elkaar, er werd meer op elkaar gescholden en het voetbal werd harder.
1 van de stagiaires was scheidsrechter en werd uitgescholden door 1 van de jongens van de tegenstander Fc Frahhh omdat deze volgens hem een verkeerde beslissing nam. Omdat het spel al eerder even was stop gezet en schelden niet wordt geaccepteerd heeft de scheids hem een laatste waarschuwing gegeven en daarna heeft hij ook geen last meer van hem gehad.
Op een gegeven moment werd er een penalty aan Fc Frahhh gegeven, die werd gemist maar de sfeer na de penalty werd niet beter.
We hebben uiteindelijk 2 potjes gespeeld. Het 1e potje werd door ons met 5-0 verloren en het 2e potje bleef het 0-0.
Tegen het eind van het 2e potje kwamen de irritaties nog meer naar boven en hebben de begeleiders groepen uit elkaar moeten halen omdat het anders wellicht uit zou draaien op ruzie. De jongerenwerkers hebben het spel toen stil gezet en Fc Frahhh naar de kleedkamer gestuurd. Ons team eigen team heeft nog een kleine 20 min doorgespeeld en we hebben toen afgesloten met een drankje en zijn daarna naar huis gegaan.
Groeten,
De Boei Fc

IMG-20181228-WA0040-2.jpg IMG-20181228-WA0037-1.jpg DSC_2475-0.JPG

Winterpotje De Boertjes

We hebben in de een van de laatste weken meegedaan aan het zaaltoernooi van Impuls. We hebben daar in poules gespeeld. Uiteindelijk zijn we in de finale terecht gekomen, maar we hebben helaas verloren. onterecht natuurlijk!;P we vonden dat het goed was geregeld met de scheidsrechter. En het eten en drinken was ook goed. het toernooi was leuk. in onze poule zaten jongeren van onze leeftijd. Dit was fijn om tegen leeftijdgenootjes te spelen. Kortom het was een leuke dag en een goed begin van de vakantie.

boertjes.JPG