Categoriearchief: Oefenwedstrijd

Oefenpotjes in de kooi!

We zagen op zaterdag dat het rotweer zou worden en sommigen zaten te twijfelen vanwege carnaval. Toch zijn we allemaal gekomen en hebben we gespeeld tegen de jeugd van Sportlust en Focus. Doordat de voetbalkooi erg glad werd, zijn we na een 1.5 uur met ons eigen team gaan trainen bij Avanti. We hadden 3 potjes gewonnen en 1 verloren. Bij Avanti waren we met zn 10en en speelden we 5tegen5. Drie potjes t/m de 10, erg gaaf! Na elk potje gingen we wat eten en drinken. Net als vorige week, had Vieri chips mee:). Ivan gaf nog enkele tips waarop we moesten letten en we waren tegen 17.30 allemaal thuis. Wat een natte, maar leuke dag!

528B992F-1700-4AEF-866E-C32C6FA983A3-1.jpeg CC1F279D-857B-4C2C-A168-FEC2E74C154B-0.jpeg

Oefentoernooi de Boei

Toernooi Twente Cup – 26 februari

Dinsdag 26 februari hebben we in de avond mee gedaan aan een klein toernooi. Het toernooitje was op de Boei in Enschede en was van 18.00-19.00. We waren met acht personen aanwezig en speelden wedstrijdjes tegen twee teams die ook mee doen aan de Twente Cup. Dit waren TZN en Hartelerboys. Elk team speelde één keer tegen elkaar voor 10 minuten lang. Daarna deden we dat wanneer een team twee keer had gescoord, het andere team eruit moest. We hebben een paar partijtjes gewonnen en een keer verloren. We waren erg fanatiek en speelden goed samen. De andere teams speelden ook goed. We vonden het een leuk toernooi.

Fc Kip-2.jpg Fc Kip2-0.jpg Fc Kip 3-1.jpg

Oefenwedstrijd

Donderdag 28 februari hebben we een oefenwedstrijd gespeeld tegen Fc Berghuizen mo17-2.
Helaas waren onze keepster en 1 speelster verhinderd.
De eerste helft was het nog even wennen aan elkaar en stonden in de rust dan ook met 0-3 achter.
De tweede helft hebben we een aantal speelsters op andere posities gezet , en de meiden begonnen meer op elkaar in te spelen .
Nu werd het ook gelijkwaardig en beide teams hebben dan ook 3 keer gescoord.
Eindstand werd dan ook 3-6 voor Fc Berghuizen .
FC Berghuizen mo17-2 bedankt voor de leuke en leerzame wedstrijd !!

IMG-20190228-WA0028-2.jpg IMG-20190228-WA0008-1.jpg IMG-20190228-WA0018-0.jpg

Oefenwedstrijd de Boertjes – de Boeskoolboys

Aanwezige boeskoolboys: Wout, Daan, Sem, Joshua, Giovanni, Collim, Senna, Conner, Chevayo

Op dinsdag 12 februari hebben wij een oefenwedstrijd gespeeld tegen de Boertjes.
Rond 17.45 uur was iedereen aanwezig. Om 18.00 uur warming up, en om 18.30 uur werd het startsignaal gegeven.

Stemming zit er goed in, de drive om te winnen was groot. Al snel zagen we dat de Boertjes aanzienlijk sterker waren, binnen 12 minuten stond het al 0-7 in het voordeel van de Boertjes. Daarop werd besloten dat alle jongens van de Boeskoolboys het veld op mochten. De wedstrijd werd gespeeld met 6 spelen van de Boertjes tegen 9 spelers van de Boeskoolboys. Na 30 minuten, vlak voor het rustsignaal werd gefloten schoten de Boertjes hun 9e doelpunt. Tussenstand 0-9.

In de tweede helft kregen de Boeskoolboys een aantal kansen en maakten ze 2 goals. Na 60 minuten volgt het eindsignaal: eindstand 2-16 in het voordeel van de Boertjes.

Het was een leuke en uitdagende wedstrijd. Als slot nog even een gezamenlijke groepsfoto gemaakt en dan snel naar huis…..Boertjes bedankt !

foto3-2.jpeg foto2-1.jpeg foto1-0.jpeg

Hattelerboys Jong oefent tegen TZN Boswinkel

Hattelerboys Jong oefent tegen TZN Boswinkel
Op 31 jan. hebben we een oefenwedstrijd gespeeld tegen een team uit Boswinkel. Het team heet TZN Boswinkel. Sommigen van de jongens kennen we omdat ze in de buurt wonen. We hebben de wedstrijd gespeeld in wijkcentrum de Boei, in de gymzaal daar. Dit had onze begeleider Sagar geregeld. We hebben deze dag ook kennins gemaakt met 2 stagiaires/ vrijwilligers die ons ook gaan helpen, ze worden ook onze begeleiders. De wedstrijd ging erg sportief. Er waren ook wat ouders komen kijken. we hebben verschillende kleine potjes voetbal gespleed en ook veel gewisseld. Soms wonnen wij, een ander keer team TZN Boswinkel. Op het laatst na crica een uur werd steeds harder gespeeld. Dit kwam ook een beetke door de scheids die erg veel toeliet. Dit mag volgende keer wel iets beter. Maar we hebben samen met beide teams toch een leuke voetbalavond gehad en gaan nu vol voor meer punten bij de Fc Twente cup!
Groetjes,
Hattelerboys Jong

htb3-2.jpg htb2-1.gif htb1-0.jpg