Categoriearchief: Oefenwedstrijd

zaalvoetbal toernooi Impuls

zaterdag 22 december heeft het team van Spoww pow meegedaan aan het zaalvoetbal toernooi van Impuls. De eerste wedstrijd werd gespeeld om 10:00 uur en de finale werd gespeeld om 13:30. De jongens zaten in een poule van 4. De poule werd gewonnen en uiteindelijk hebben ze de finale gehaald. helaas werd deze verloren. De jongens vonden het een leuk toernooi.

tc 2-1.jpg tc 1-0.jpg

Zaalvoetbaltoernooi

Gisteren hebben wij een zaalvoetbaltoernooi gedaan in Oldezaal van impuls.
We moesten 3 wedstrijdjes spelen.
We moesten ook tegen fc kip die doen ook mee aan de fc Twente cup.
We deden met 6 personen mee er waren er helaas 3 niet bij.
We zijn niet 1e geworden maar, we hebben nog wel een beker gewonnen een fairplay beker
De leiders hebben ook nog paar foto’s gemaakt📸

3F47128C-7437-4893-AD0D-80FCC5481E2F.jpeg

Oefenwedstrijd

FC Skillz was zo enthousiast na de kick-off dat we gelijk de eerst volgende dag een oefenwedstrijd hebben gespeeld tegen Eritrese en Syrische statushouders, hierbij waren 7 van de 8 deelnemers aanwezig. Het was een leerzame oefenwedstrijd en begonnen zonder echte opstelling, na 30 minuten stonden we al 5-0 achter. Vervolgens hebben we een opstelling besproken en toen ging het al stukken beter, uiteindelijk hebben we de tweede helft met 4-3 verloren. Op naar de volgende activiteiten, het team is in ieder geval gemotiveerd!

FC Skillz 3-2.png FC Skillz 2-1.png FC Skillz 1-0.png

Oefenwedstrijd

Vrijdag 27 april hebben wij gezamelijk een training gehouden. Wij zijn na schooltijd naar de Jahnhalle gegaan daar hebben wij op het grasveld gespeelt. De meiden hebben met 6 meiden gespeelt en de jongens ook met 6 gespeelt. De strijd ging gelijk op en de eindstand was dan ook 4-4.

IMG-20180425-WA0000 IMG-20180326-WA0001 IMG-20180425-WA0001

Oefenwedstrijd 3

Afgelopen woensdag hebben team Streetboys en team Chill-Out Boyz een oefenwedstrijd tegen elkaar gespeeld in een kleine gymzaal in de Wesselerbrink. Beide teams waren met alle spelers aanwezig. Helaas kon er geen wedstrijd van 6vs6 gespeeld worden dus het werd 4vs4 met elk team een keeper. In eerste instantie ging het een beetje gelijk op, maar na het eerste doelpunt van de Streetboys was er geen houden meer aan. De Chill-Out Boys waren voetbaltechnisch een stuk beter dan de Streetboys maar konden daarmee in de kleine zaal niet uit de voeten en verloren uiteindelijk met 5-2 tegen de Streetboys. Heel jammer, maar een troost is er want de Chill-Out Boyz zouden op een buitenveld hebben kunnen winnen. En daar gaan ze voor!! Goed gespeeld mannen!! ^_^ Bedankt Streetboys!!

1 2 3 (2)