Categoriearchief: Oefenwedstrijd

Oefenwedstrijd

Op 23/03/2018 hebben we met het team ballie XI een oefenwedstrijd gespeeld tegen team jongerenwerk. Er waren een aantal jongeren van het jongerenwerk die wel graag een potje wouden voetballen.

We begonnen met de wedstrijd, maar al snel werd het duidelijk dat ballie XI overheerste. Dit is de aanleiding geweest dat we gemixte teams hebben gemaakt, totaal 3 teams. Er is anderhalf uur fanatiek gevoetbald met respect, een bult enthousiasme en natuurlijk gezelligheid.

IMG-20180326-WA0000 IMG-20180326-WA0001 IMG-20180326-WA0002

Oefenwedstrijd van Chill-Out Boyz tegen De zware jongens

Afgelopen zondagmiddag heeft team Chill-Out Boyz hun tweede oefenwedstrijd gespeeld tegen De zware jongens. Beide teams waren erg enthousiast om tegen elkaar te spelen.
Ze hebben in de zaal 5 tegen 5 gespeeld waardoor wisselen ook geoefend kon worden. In eerste instantie was team Chill-Out Boyz wat sterker op individueel niveau dan De zware jongens en wonnen de eerste wedstrijd met 10-3. Daarna hebben ze nog een partijtje gespeeld en die heeft De zware jongens gewonnen met 5-3. Ieder dus een wedstrijd gewonnen. De boys hebben fijn kunnen oefenen en hebben hun best gedaan.
Bedankt mannen voor de fairplay en het leuke voetbal.

18-03-3 18-03-2 18-03-1

Oefenen tegen Trillfam

Oefenen tegen Team Trillfam 11 maart 2018
Vandaag hebben we een oefenwedstrijd gedaan tegen een team uit Wesselerbink. We speelden in gymzaal de Boei. Vooraf hard Sagar ons toegesproken. We mochten niet hard voetballen omdat de tegenstander stuk jonger dan ons zijn. En het moet gewoon fair blijven. De jongens van de Trillfam team zijn gemiddels 2 jaar jongeren dan ons. Dat merkte je wel duidelijk in de duels. Hoewel het niet hard ging waren we technisch beter en wonnen we ruim van hun. We speelden 2 x 20 min. De eerste helft 4 x 4 met doorlopend wissel die we ruim wonnen. In de 2e helft speelde het Trillfam team met 5 mensen tegen 4 van ons. Toen kregen we het een stuk moeilijker en maakten ze enkele goals tegen ons. In de 1e helft lukte hun dit bijna niet want ze werden eigenlijk overlopen door ons. Fysiek waren ze ook een stukje minder dan ons en dit zag je duidelijk terug. Maar al met al was het een leuke voetbalmiddag. Na afloop kregen we wat frisdrank van het jongerenwerk, hebben we wat overlegd over de volgende activiteit die we in maart nog moeten doen. Hierna zijn we allemaal naar huis gegaan.
Groet, Fc scheefies

IMG-20180311-WA0012 IMG-20180311-WA0010 IMG-20180311-WA0014

Oefenen tegen Twekkelerveld

Oefenen tegen team Twekkelerveld 26 feb. 2018

Het team van Fc Scheefjes heeft de jongens van twekkelerveld uitgenodigd om oefeningswedstrijden te doen. de reden hiervoor is dat de jongens “stoer” deden tegen de jongens van Fc Scheefjes. Toen heeft fc scheefjes bedacht dat de jongens langs konden komen voor een oefeningswedstrijd. De eerste uitnodiging ging niet door vanwege het gebrek aan jongeren van Twekkelerveld. De tweede keer werd de uitnodiging werd wel benut. Bij werkcentrum de boei kwamen de jongeren bij elkaar. Hier hebben we samen even thee gedronken en kennis met elkaar gemaakt. Hierna zijn we met z’n allen naar de zaal gelopen om gezamenlijk de voetbalwedstrijden te spelen. Er was wel een klein gebrek aan personen dus het team van de tegenstander kon geen wissels gebruiken in de wedstrijd. Alle jongeren bleken goed gemotiveerd om mee te doen en dit was dan ook duidelijk te zien in het gedrag van alle jongeren. Uiteindelijk heeft Fc scheefjes de wedstrijd gewonnen, maar de gehele wedstrijd verliep soepel en er zijn geen problemen geweest.
Beide team vond het erg leuk. Tegen 16.00 uur gingen wij naar huis.

Groeten, Fc Scheefies

IMG_20180228_152734 IMG-20180228-WA0017 IMG_20180228_153640

Oefenwedstrijd de helmer – streetboys

Aangekomen begonnen de twijfels al te komen. De tegenstanders allemaal een kop groter. Mario was er dit keer bij als begeleider en wist ze te motiveren. Ze begonnen de wedstrijd. Al snel werd duidelijk dat de streetboys fysiek te kort kwamen, waardoor er veel irritatie bij kwam. Uiteindelijk hebben ze zich weten te beheersen en er een leuke wedstrijd van te maken. Zakaria belfasi (aanvoerder) aka andres iniesta, was de enige speler die tegen de oudere jongens opgewassen was met zijn 4 doelpunten verzachte hij ons verlies 7 – 4. Na de wedstrijd hebben ze elkaar netjes de handen geschut en kon ons team weer huiswaarts.

37A4EF39-71F1-420E-913F-6A07B842A250 17AA1C9F-0311-405F-9D02-7515492D434B FE97AD8D-504F-4D14-BD7A-0399F947D4A4