Training geven tijdens sportfestijn op Koningsdg

Vanmiddag hebben we kinderen voetbal skills geleerd. Dit was in een opgeblazen voetbal veld. We hebben daarbij in 3 groepjes de kinderen geholpen. De kinderen waren ingedeeld op leeftijd, van 4 tot 11 jaar oud. We hebben zelf ook gevoetbald. Dit was extra leuk omdat het koningsdag was. En we hebben ook allerlei andere sporten uitgevoerd.

IMG-20260427-WA0002-2.jpg IMG-20260427-WA0003-1.jpg IMG-20260427-WA0001-0.jpg

Lees verder

Buurtbijdrage van FC PTO

Team PTO heeft aan de activiteiten middag van de Actieve Ontmoeting deelgenomen. De jongens hebben verschillende spellen met de mensen gespeeld en ook koffie en thee met ze gedronken.
De buurtbewoners vonden het erg gezellig dat ze er waren, het was een geslaagde middag!

Schermafbeelding-2026-04-23-144345-0.png Schermafbeelding-2026-04-23-144334-1.png

Lees verder

Kinderbingo georganseerd in het Buurthuis ‘Veur Mekaar’

Vandaag was het dan zover, de kinderbingo! We hebben in de voorbereiding hier zelf sponsoren voor gezocht. Bellen, mailen appen enz. Daarmee hebben we leuke prijzen weten te scoren. Ook konden we zelf nog winkelen om prijzen te kopen door sponsorgeld. Vanmiddag hebben we alles klaargezet en versierd en daarna konden de kinderen (en ouders) komen. Het was gezellig druk en er hing een leuke sfeer. Wij hebben zelf de nummers opgenoemd en de cadeaus uitgedeeld. Tussentijd nog een pauze waarin we rond deelden met ranja en stroopwafels. De shirtjes van Twente die we hadden gekregen waren erg gewild en werden al snel gekozen door de kinderen. Als superhoofdprijs was er een stunt step! We kregen positieve reacties op de georganiseerde activiteit. Daarna hebben we samen nog opgeruimd en was de middag weer voorbij.

IMG-20260422-WA0013-1.jpg IMG-20260422-WA0014-2.jpg IMG-20260422-WA0012-0.jpg

Lees verder

Buurtbijdrage FC Glanerbrug 20-04-2026

Voor onze buurtbijdrage zijn wij met ons team de wijk in gegaan om statiegeldflessen/blikjes op te halen voor KIKA. Het was mooi om te zien hoe fanatiek de jongens hiermee bezig zijn geweest en dat het ook aanstekelijk werkt. Op het begin nog een beetje spannend maar door het een paar keer te doen was de spanning er wel van af om langs de deuren te gaan. We zijn hier ruim twee uur mee bezig geweest. Omdat het niet meer lukte om dezelfde avond de flessen in te ruilen, hebben we de volgende dag met een paar jongens afgesproken om de flessen in te ruilen. Uiteindelijk hebben we een mooi bedrag opgehaald met elkaar en hebben we dit geld gedoneerd aan KIKA

Buurtbijdrage-4-20-04-2026-2.jpeg Buurtbijdrage-3-20-04-2026-1.jpeg Buurtbijdrage-1-20-04-2026-0.jpeg

Lees verder

Training bij udi

Vandaag kregen de Renovlies Boys een training van de trainers van de jo-12 van Udi. Zij maakten tijd voor ons team en daar hebben we veel van geleerd! Na de warming up, een stukje techniek, samenspel en op het doel schieten. Het was een leuke en leerzame training.

1000014204-1.jpg 1000014205-0.jpg

Lees verder

Oefenwedstrijd tegen V.V Dalen

Wij hebben een oefenwedstrijd gevoetbald tegen V.V Dalen. We hebben samen met onze leidster de wedstrijd georganiseerd. We hebben het veld de scheidsrechter de vlagger geregeld samen met onze leidster. We hebben ook gezorgd dat in de rust de kantine los was voor het publiek. De team’s waren behoorlijk aan elkaar gewaagd. Met de rust stonden wij 1-0 voor. Wij hebben de wedstrijd uiteindelijk met 2-0 gewonnen.

IMG-20260421-WA0012-2.jpg IMG-20260421-WA0008-0.jpg IMG-20260421-WA0007-1.jpg

Lees verder

Instagram



Unive FC Twente Cup

  • Unive