Training team west

Woensdag avond training in de zaal samen met een team van de oudere lichting. De jongens zijn geëindigd met een partij daarvan ook de foto’s. Ze hebben nog veel te leren maar hebben allemaal goede moed dus dat moet goedkomen
Lees verderEerste training (zaal)

Yes! We hebben onze eerste training gehad met het nieuwe ISK meidenteam. 7 meiden waren vandaag aanwezig. We hebben even lekker muziekje erbij opgezet. Training werd gedaan door Sanne die in dames 2 speelt bij svo Twickel Delden. Eerst lekkere warming- up en daarna in tweetallen geoefend met passen en aannemen. Daarna een pass, aanneem en dribbel oefening met als afsluiter een partijtje. We hebben een sterk team dit jaar kan ik al zien! 100% inzet!
Lees verderWinterwandeling

de Winterwandeling; geschreven door Robin en Timo
Voorbereiding:
Op 2 januari hebben we de borden van de winterwandeling geplaatst.
Op 24 januari hebben we de route uitgezet de 5 kilometer, de 10 en de 15 kilometer
routes waren al gedaan, ook werd het wisselgeld geteld.
De wandeling op 25 januari
Alle mensen moesten bij ons inschrijven voor de wandeling en hebben we de
hoeveelheid wandelaars geteld.
Bij de pauzepost hebben we servies opgeruimd en tafels afgenomen.
Het eind:
Toen de wandelaars terugkwamen van de wandeling konden de kinderen nog een broodje bakken op het vuur.
Voor de gene die wou kon een broodje knakworst of erwtensoep krijgen en/of een cake.
En je kon drinken kopen en dat servies moesten wij op halen.
En op het eind hadden wij de paaltjes van de routes opgehaald.
We hebben heel veel foto’s, jammer dat we er maar 3 mogen toevoegen.
Groetjes Timo en Robin
Renovlies Boys

Vrijdag heeft udi het veld vrijgesteld om te komen trainen met het team.
Na een goede warming up van de trainer, hebben ze verschillende onderdelen geoefend oa doel schieten en slalommen.
Een buurtgenoot kwam kijken en mocht natuurlijk ook meedoen! Dat is ook noaberschap.
Training

Vanmiddag de eerste training gehad met het team in gymzaal de Posten. 8 man waren aanwezig.
Lees verderTraining van FC Kip!

Vandaag hebben we een training gehad om ons voor te bereiden op de Fc Twente cup en dit hebben we met plezier gedaan!
Lees verder















