Training

Even een heerlijke vakantie training bij de boei
Lees verdervan alle markten thuis

29-4-2026 hebben de mannen van Pand 11 AllStars hun voetbalschoenen ingeruild voor een hark, bezem en bladblazer.
Rondom het plaatselijke jongerencentrum en de voetbalvereniging hebben zij het zwerfafval opgeruimd dat na Koningsdag was achtergebleven. Ze hadden daarbij prachtig weer, wat het werk extra aangenaam maakte.
Naast het opruimen van afval hebben ze ook de groenvoorziening en het sportterrein een flinke opknapbeurt gegeven. Vele handen maakten licht werk.
Lees verderTuinonderhoud bij de kerk

Afgelopen zaterdag hebben we samen met de vrijwilligers van de kluntjespot (het kerkje) tuinonderhoud gedaan rondom deze kerk…..
We moesten goed kijken welke planten moesten blijven staan en wat de onkruiden waren…..
Toen we klaar waren kregen we nog Ranja met wat lekkers en hebben we gezellig samen afgesloten.
Lees verderHere we go again

Techniek training. Leuke middag. Steeds een stukje moeilijker.
Op naar de laatste activiteiten en trainingen
Lees verderBuurt bedankje!

We hebben vandaag een hele leuke buurtbijdrage gedaan. Met 4 jongens en 4 meiden verzameld op onze hoofdlocatie aan het mekkelholtspad. Na de lunch zijn we begonnen met een workshop van onze handvaardigheidsdocent. De leerlingen hebben dierenschilderijen gemaakt met ijsstokjes. Daarna hebben de leerlingen chocolaatjes ingepakt en kaartjes gemaakt met “Liefs, van de ISK Enschede. Rond 14:30 zijn we in twee groepen met docent erbij de buurt in gegaan om de buurtbewoners de chocolaatjes en schilderijen te geven. We hebben daarbij vermeld dat we dankbaar zijn dat wij ze als buren van de school hebben, en dat we begrijpen dat het soms wat overlast kan geven. De leerlingen vonden het wel een beetje spannend om Nederlands te moeten spreken, ook konden ze vanmiddag echt een beetje small talk oefenen. De buurtbewoners reageerden allemaal ontzettend aardig en vriendelijk! Ze vonden het leuk om met de leerlingen te spreken. Missie geslaagd!
Lees verderTraining

We hebben afgelopen zondag een fijne training gedaan eerst een warming-up ze waren zo warm want de zon scheen volop. Daarna even naar mekaar geschoten en later nog even met buurtgenootjes gevoetbald.
Lees verder

















