Voetbal en Tennis toernooi

Afgelopen zondag hebben we op de Playcourt in Haarlo een toernooi gespeeld met en tegen onze ouders……
Omdat de tennisbaan ook vrij was hebben we spontaan besloten om er ipv alleen een voetbalwedstrijd ook een tennistoernooi bij in te voegen….
Aangezien onze ouders minder flexibel zijn en zij de score bij moesten houden liep dit natuurlijk weer uit op chaos hebben we besloten dat alle spelers gewonnen hebben….
Het was een heerlijke middag waarop we afwisselend lekker getennist en gevoetbald hebben…..
Lees verderVerslag buurtbijdrage januari

Verslag Goede Doelen Actie
Binnen onze school zijn we gestart met een flesseninzamelingsactie voor Stichting Het Vergeten Kind. Inmiddels hebben we al meer dan €100,- opgehaald en er komt nog steeds geld binnen. De hele school is op de hoogte van de actie en helpt enthousiast mee.
Elke week mogen teamleden de ingezamelde flessen inleveren en het bonnetje afgeven bij Pepijn. Op deze manier bouwen we stap voor stap een mooi bedrag op, dat volledig wordt gedoneerd aan het goede doel. Een geweldige gezamenlijke inzet voor een belangrijk doel.
Verslag training januari

De training vond plaats onder zware omstandigheden: het was erg koud en het veld lag bedekt met sneeuw. Ondanks dit liet het team veel inzet en plezier zien tijdens een super training op het Johan Cruyff veld bij Tuindorp. Diyar toonde zijn fysieke kracht en behendigheid, Sepp zocht vaak de 1-tegen-1 op en Jadhiel was explosief en gevaarlijk voor het doel. Lars keepte uitstekend en zweefde naar elke bal. Jason bepaalde het spel met slimme draaibewegingen, Elias bleef maar gaan met zijn loopvermogen, Faris heerste in de duels en Dion was scherp en trefzeker. Een toptraining ondanks de kou.
Lees verderOefenwedstrijd

Afgelopen zaterdag ook een oefenwedstrijd gehouden met de ouders dat was natuurlijk een makkie die rennen niet meer zo snel:) we hebben ze ook aardig ingemaakt.
Lees verderTraining

Zaterdag hebben we even lekker met elkaar getraind om elkaar goed te leren kennen. Het was gelukkig goed weer. Het team heeft zich in ieder geval goed vermaakt.
Lees verderHelpen schoonmaken basisschool CDS

Woensdagmiddag 28 Januari hebben wij met 5 Meiden helpen schoonmaken op Casper Diemer (basis)school. Sommige van ons hebben hier op school gezeten. We hebben geswifferd en gedweild en tafels schoongemaakt en speelgoed opgeruimd. Dit hebben wij gedaan op het leerplein van kleuters en op de gang en in verschillende lokalen. Hier zijn wij 1.5 uur mee bezig geweest.
Lees verder



















