Oefenpoule Fc Twente cup

Vrijdag 23 februari werd een oefen poule gespeeld in de Pathmoshal te Enschede, dit in samenwerking met Alifa en de Twentecup teams. De zware jongens, de Duitse jongens, Fc kip, Fc Fleekies en de OBS-girls 1 deden mee aan deze oefenpoule. Er werden 5 rondes gespeeld waardoor ieder team tegen elkaar kon spelen. Nadat er opgewarmd was en de tactieken waren besproken, ging het van start. Twee velden waren beschikbaar voor de oefenpoule en ieder team had een ronde rust. Elk team was erg fanatiek bezig omdat iedereen de winst van de oefen poule wou pakken. Des al niet te min werd er wel sportief gespeeld en was het een goede oefening op het eindtoernooi. De eindstand is geworden:
1. De Duitse Jongens
2. De OBS-Girls 1
3. De Zware Jongens
4. Fc Kip
5. Fc Fleekies

Oefenpoule pathmosshal 23 feb 3 Oefenpoule pathmosshal 23 feb 1 Oefenpoule pathmosshal 23 feb 2

Lees verder

Oefenwedstrijd Twekkelerveld VS FCScheefies

Op maandag 26 februari heeft Twekkelerveld een oefenwedstrijd gespeeld tegen FC Scheefies in wijkcentrum De Boei in Enschede.

Het was een erg fanatieke wedstrijd, beide teams waten erg fel en gebrand om te winnen.

Uiteindelijk heeft FC Scheefies gewonnen.

Nadien hebben we nog een kop thee met elkaar gedronken waarna het Team Twekkelerveld weer huiswaarts is gekeerd.

3592BBD3-7948-4F16-A3B9-89BCDDB1A84A DD0E9B6F-5F38-42E3-B81C-D8283A4B8198 BB4679D4-2D5F-4B4A-AC3C-E59F0162F35F

Lees verder

2de training

Afgelopen zondag heeft team Chill-Out Boyz hun 2de training gedaan. Helaas ging de geplande oefenwedstrijd niet door waardoor een goede training de Boyz een goed alternatief was.
Na een korte warming up heeft de groep geoefend met dribbelen, aanspelen van de bal, stoppen en terugspelen. Voorzet geven en op het doel schieten. Er is ruim tijd besteed aan tactiek en waar je voordeel uit kan halen tijdens het spel. Daarna hebben ze met andere jongeren een paar korte partijtjes 4vs4 gespeeld. Nice workout Boyz!!!

2de training 1 Groep 2de training 2de training 3

Lees verder

Training

Vandaag (26-02) hebben wij een training gedaan. We hadden afgesproken om samen naar Victoria te fietsen. We kwamen daar om 12:00 aan.
We zijn meteen begonnen met een flinke warming-up. Dit was echt nodig ivm de extreme kou.
Na de warming up hebben we een rondo en afwerken op doel getraind. Na dit alles hebben we nog een korte partij gedaan. Dit kon niet te lang omdat het echt erg koud was.
We hebben goed getraind met de nieuwe ballen.Het was een top training, ondanks de extreme kou!

Trillfam

Lees verder

Schoonmaken bij Liberijn

Afgelopen vrijdag 9 februari stonden (na wat vertraging) de 4 jongens klaar om goed bezig te gaan met het schoonmaken bij Liberijn.
Na een korte introductie en uitleg over hoe de jongens te werk moesten gaan, begon het eerste deel van deze buurtactiviteit om 15:45. Twee uur lang hebben de jongens pilaren bij het gebouw grondig schoongemaakt. Met ondertussen een beetje kletsen en auwehoeren, werd het een gezellige maar uitputtende activiteit. We sloten de dag af met een groepsfoto en namen afscheid van elkaar. Al om al was het een geslaagde middag.

041E441A-F713-48A7-A536-977C46A9B47C 3AE2AFBC-9516-41F8-B379-9A64716954B8

Lees verder

Wandelen met ouderen

Vandaag stond in het teken van de bewoners van het ouderen centrum de Posten.
Vanmorgen om 09:30 kwamen we gezamenlijk aan bij de posten. We moesten ons melden bij de Balie. Na enkele minuten werden we opgehaald en liepen we naar een gezamenlijke koffiekamer. Deze kamer wordt het knooppunt genoemd. We werden ontvangen door een vrijwilligster van de Posten met een kopje thee. Na enkele minuten werden de bewoners binnengebracht. Het waren een groep oudere dames die vandaag mee zouden doen aan de buitenactiviteit. De sfeer was goed en de mensen maakten een praatje met ons. Na ongeveer 10 min werd er nog een mevrouw binnengebracht. Deze mevrouw was erg verbaasd dat wij er waren. Ze was erg belangstellend en erg geintereseerd in ons. Deze mevr was heel vrolijk en blij en genoot enorm van ons gezelschap. Na de koffie en thee gingen we op pad. Dit moest in 2 groepen want er waren veel dames die graag naar buiten wouden.Het was erg koud dus de bewoners moesten erg goed ingepakt worden tegen de kou. Tijdens het wandelen was er ruimte voor een praatje. De mensen genoten enorm van hun buiten uitje en wij vonden het ook erg gezellig. Na de wandeling hebben we de eerste groep dames teruggebracht om vervolgens met de 2de groep op pad te gaan. Ook dit was erg leuk en gezellig. Tegen 12:30 hebben we afscheid genomen van de groep omdat er s,middags nog een groep van ons zou komen om te wandelen .

Om half 3 vanmiddag arriveerde de volgende groep van de Trillfam. We hoefden ons niet meer te melden en konden doorlopen naar het knooppunt. Toen we aankwamen zaten er weer nieuwe mensen die graag wouden wandelen maar ook een paar die in de ochtend ook waren geweest. Deze mensen hadden zo genoten dat ze heel graag nog een keer mee wouden. Dit hebben we dan ook gedaan. Weer met een groep gewandeld zowel binnen(ivm de kou) en buiten. De mensen die in de ochtend waren geweest die hadden zelfs tussen de middag even geslapen omdat ze moe waren geworden van de buitenlucht. Na het wandelen was er nog ruimte voor verschillende spelletjes. Hierbij was er volop lol en plezier vanuit de bewoners en ons.
Tegen 16:30 zat de tijd erop en kregen we een applaus van alle mensen. We kregen zelfs een bedankje van de vrijwilligster dat we mevr x een geweldige dag hebben bezorgt die ze niet snel zal vergeten. Mevr x is de mevr die in de ochtend zo verbaasd was dat wij er waren en die het einde van de dag 4 keer gewandeld heeft en verschillende spelletjes met ons heeft gedaan.
Het was een lange maar zeer voldane dag voor de mensen van de Posten

Trillfam

Ps: De bewoners zijn niet vol op de foto,s. Dit ivm privé van deze mensen

IMG_1250 IMG_1247

Lees verder

Instagram



Unive FC Twente Cup

  • Unive