Training 30-03

We begonnen met een gezamenlijke warming up. Daarna gingen we in teams een toernooispel spelen. Na elke ronde, werden de tweetallen gewisseld waardoor iedereen met elkaar samen komt te spelen. Het waren niet altijd de beste spelers die winnen, dit is ook de boodschap die de jongens meenemen. Door goed samen te spelen als team kan je ook ver komen.
Lees verderOefenwedstrijd FC Bazen – FC de Posten

FC De Bazen wint overtuigend van FC De Posten (10-1)
Op het Johan Cruyff veld aan de Vlierstraat heeft FC De Bazen verrassend eenvoudig met 10-1 gewonnen van FC De Posten. Opvallend was dat De Bazen, ondanks hun kleinere spelers, veel beter voetbalde.
FC De Posten had geen antwoord op het snelle spel en de vele doelpunten. Coach Mario van Alifa wist niet wat hij zag langs de kant.
Een duidelijke en bijzondere overwinning voor FC De Bazen.
Lees verderOefenwedstrijd Renovlies Boys

Vandaag hadden we een oefenwedstrijd met de Jo-15 van Udi.
We hebben de teams gehusseld zodat we 2 gelijkwaardige teams konden vormen. Wat was het een leuke pot! De jongens hebben veel gezien en veel geleerd van de jo-15.
Mooi om te zien dat een wedstrijd als deze kinderen van verschillende leeftijden bij elkaar brengt.
Oefenwedstrijd

We hebben vanmiddag een oefenpotje gespeeld tegen FC Bazen op het Karim el Ahmadi Cruyff Court aan de Vlierstraat in Enschede. We speelden 8 tegen 8. Onze jongens zijn gemiddeld wat ouder dus verwachtten ze dat ze zouden winnen.
We kwamen op een 1-0 voorsprong. Maar daarna werd het een afslachting! De jongens van FC Bazen waren veeeel beter. Bij de stand 1-10 zijn we maar gestopt.
Afval prikken winkelcentrum Boswinkel (Jumbo)

We hebben samen met het team afval geprikt rondom de Jumbo en het winkelcentrum Boswinkel. Vooraf is er contact gelegd met de Jumbo, wat heeft geleid tot een mooie samenwerking.
Tijdens de activiteit hebben we het opruimen gecombineerd met een rondleiding in de Jumbo. Dit bleek een win-winsituatie: voor ons was het leerzaam en interessant, en voor de Jumbo biedt het mogelijk kansen met het oog op toekomstige (bij)banen.
De omgeving is volledig opgeruimd en netjes achtergelaten. Als blijk van waardering hebben we van de Jumbo allemaal een reep chocolade ontvangen.
Lees verderOefenwedstrijd tegen de MO-15

Wij hebben een oefenwedstrijd gespeeld afgelopen woensdag 25 Maart tegen ons eigen team. Het is 3-1 geworden. We hebben de teams ook nog door elkaar gedaan dus we speelden met elkaar en tegen elkaar. Het was een spannende en leuke wedstrijd.
Lees verder



















