Training ISK team 2

Woensdag 17 mei hebben we met de groep getraind in de zaal naast school. Na een korte warming up zijn we direct overgegaan op een partijvorm waarbij er gescoord moest worden door de bovenkant van de dikke mat te raken met de bal. Het ging er (net als altijd) ontzettend fanatiek aan toe. Ook is goed te zien dat de jongens wat meer op elkaar ingespeeld raken.
Lees verderTraining ISK team 3

Woensdag 17 mei hebben we met de groep getraind in de zaal naast school. Na een korte warming up zijn we direct overgegaan op een partijvorm waarbij er gescoord moest worden door de bovenkant van de dikke mat te raken met de bal. Het ging er (net als altijd) ontzettend fanatiek aan toe. Ook is goed te zien dat de jongens wat meer op elkaar ingespeeld raken.
Lees verderBuurtbijdrage Goal Diggers

Afgelopen woensdag hebben de jongens van Goal Diggers een ouder/kind zaalvoetbal toernooi georganiseerd bij de Boei.
De jongens hebben aan alles gedacht, van inslaan van drankjes , hapjes tot aan inzetten van scheidsrechters.
Onze team is verdeeld in 2 groepen, in de ontmoetingsruimte bij de Boei hebben 4 jongens gezorgd voor hapjes en drankjes en ontvangst van de toeschouwers.
Beneden in de gymzaal hebben andere 4 teamleden gezorgd voor ontvangst van de deelnemers. Er werden teams gemaakt en ingedeeld en tevens ook gefloten ( scheidsrechter) .
Na laatste wedstrijd werden de deelnemers bedankt en werd er nog iets lekker meegegeven.
Het was een succes , mooi om te zien hoe betrokken onze jongens waren, maar ook de deelnemers.
Lees verderOefenwedstrijd tegen Politie

Een mooi toernooi georganiseerd voor en door de jongens van de Twente cup. Ook hebben ze de politie uitgenodig om mee te doen. Dat vonden ze in eerst instantie toch wat spannend maar uiteindelijk hebben we zelfs de teams gemengd. Top dag! (o en de politie kan toch heel goed voetballen)
Lees verderOefenwedstrijd

Vanavond hebben wij een oefenwedstrijd gehouden tegen Eilermark. Eerst een goeie warming-up gedaan en daarna de wedstrijd gespeeld. De velve boefjes hebben met 12-2 gewonnen ze allemaal top gespeeld ook het team van Eilermark.
Lees verderKids run

Vandaag hebben de dames van het Mdt traject geholpen bij de kids run bij Avanti. Omdat wij dachten dat we niet met de auto terug konden zijn wij maar gaan lopen… 8:00 vertrokken 8:45 ongeveer over. Daarna nog even de route gelopen waar de kids langs gingen en tien terug en helpen met opbouwen. Toen allemaal terug gelopen naar hun post waar ze moesten staan om de kids te begeleiden. Paar stonden bij de finish om medailles uit te reiken . Na afloop alles weer opgeruimd en nog even wat gedronken en weer terug naar huis gelopen… en wat zagen wij tot onze verbazing de hekken waren weg dus we hadden gewoon met de auto gekund:( maar goed wij waren ook sportief.
Lees verder

















