Klootschieten

Gisteren hebben we een mooie wedstrijd gespeeld tegen de verenigingen uit Ruurlo en Zwolle….
Wat was het leuk en gezellig, ze hebben ons zelfs gevraagd of we Haarlo willen vertegenwoordigen bij het Gelders kampioenschap!!!!!!
Lees verderTraining ISK Meiden + Jongen Cruyff Court

We hebben vanmiddag lekker getraind met beide team. Start: 15:30. Opkomst kon beter. 3 jongens en 3 meiden. Sanne heeft een aantal weken niet kunnen trainen/ begeleiden ivm gescheurde enkelbanden. Nu weer vol goede moed en hopelijk hebben we nog mogelijkheid om genoeg punten te behalen in totaal. Het weer was heerlijk dus bij de aanwezigen was goede energie. Na een korte warming up hebben we een pass en aanneem spel gedaan in een Y vorm. Vooral het aannemen en de bal aan de voet meenemen was nog even oefenen voor de niet voetballers. Daarna hebben we in tweetallen geoefend met het aannemen van een hoge bal en geoefend met koppen. Iedereen deed dit heel stoer, helemaal nie bang! Daarna hebben we een partijtje gedaan tot 17:00 waarbij Sanne nog wat aanwijzingen gaf met betrekking tot samen spel. Toppie en hopelijk motiveert dit de andere teamleden om de volgende keer ook te komen!
Lees verderOefenwedstrijd

Samen met alle jongens mee gedaan aan de Alifa cup waar meerdere teams van de twente cup aan mee deden. Hierbij eerste geworden in overleg met Jelle mocht dit als oefenwedstrijd worden aangeleverd.
Lees verderHout kloven

Wij hebben de vrijdag voor de voorjaarsvakantie hout gekloofd om hier voor mensen in de wijk zakken aanmaakhout en gewoon haardhout van te maken.
De groepjes waren verdeeld in de ‘houthakkers’ en de klovers. Al met al heeft het veel zweetdruppels gekost maar zijn we tot een mooie hoeveelheid gekomen. Binnenkort gaan we op een zonnige vrijdag het hout in de verkoop gooien
Verslag oefenwedstrijd FC Unreal

Afgelopen donderdag heeft onze team FC Unreal meegedaan aan Alifa Cup in de diekmanhal. Ee werden meerdere wedstrijden gespeeld, niveau en tempo waren erg hoog. Ons team heeft gestreden maar uiteindelijk zijn we helaas niet in de prijzen gevallen. Het was erg leerzaam en onze jongens hadden super veel plezier.
Lees verderTraining

Gistermiddag waren 9 jongens van het team bij elkaar gekomen in de gymzaal aan de Posten. Ze hebben kort een partij gedaan en daarna zijn ze gaan Kronen. Al met al hebben ze bijna 1,5 gevoetbald. Omdat ze het te warm kregen in de zaal zijn ze gestopt en naar buiten gegaan.
Lees verder



















