Toernooi Victoria ’28 – Team Gentstudent.

Toernooi victoria’28
op zaterdag middag was ik om kwart voor 1 bij victoria om te kijken of alles goed geregeld was en om 1 uur kwam iedereen om alles klaar te zetten. Om half 2 was de inloop en iedereen moest zich eerst melden om kwart voor 1 hebben we de inleiding gedaan en hebben we een warming up gedaan en daarna de kinderen in teams verdeeld voor de spellen. Iedereen van het team was een begeleider voor de kinderen en moest punten bij houden van alle kinderen. Toen alle kinderen alle spellen hadden gehad gingen lekker wat drinken in de kantine even een korte pauze, in de pauze van de kinderen gingen de jongens van het toernooi uitzetten en ging ik de punten optellen die alle kinderen individueel hadden gewonnen. Toen de pauze ten einde kwam heb ik de teams bekent gemaakt voor het eind toernooi en gingen we naar buiten de jongens van het team die waren scheidsrechters en ik hielt de punten bij want het is een individueel toernooi dus we hebben maar 1 winnaar. Bij elke ronde was er 1 team die pauze had die hebben we laten latje trappen voor extra punten. Toen het klaar was gingen we naar binnen en ging ik alle punten optellen en gingen de jongens alles opruimen, wanneer iedereen binnen was en ik de punten had opgeteld hadden we een top 3 er van gemaakt en heb ik die bekent gemaakt. De uiteindelijke winnaar mocht wat uitzoeken van de kantine zoveel als die wou daarna hebben we iedereen bedankt en zijn we nog even na gezeten en daarna naar huis gegaan.
1e oefenwedstrijd, toernooi Almelo

We hebben op 28 december meegedaan met ons team aan een voetbaltoernooi wat georganiseerd is door het jongerenwerk in almelo (Avedan). Er deden 8 teams mee met het toernooi en wij waren met 5 man aanwezig.
Na een spannende poulefase hebben we de halve finale gewonnen. Uiteindelijk zijn we in de finale beland en die was erg spannend. Uiteraard was de hele zaal tegen ons omdat wij als enige team uit Enschede in geheel FC twente ornaat in de finale stonden.
In de slotminuut maakte we de 1-2 waardoor we het toernooi gewonnen hebben. Het was een erg geslaagd toernooi!
zaalvoetbal toernooi Impuls

zaterdag 22 december heeft het team van Spoww pow meegedaan aan het zaalvoetbal toernooi van Impuls. De eerste wedstrijd werd gespeeld om 10:00 uur en de finale werd gespeeld om 13:30. De jongens zaten in een poule van 4. De poule werd gewonnen en uiteindelijk hebben ze de finale gehaald. helaas werd deze verloren. De jongens vonden het een leuk toernooi.
Lees verderZaalvoetbaltoernooi

Gisteren hebben wij een zaalvoetbaltoernooi gedaan in Oldezaal van impuls.
We moesten 3 wedstrijdjes spelen.
We moesten ook tegen fc kip die doen ook mee aan de fc Twente cup.
We deden met 6 personen mee er waren er helaas 3 niet bij.
We zijn niet 1e geworden maar, we hebben nog wel een beker gewonnen een fairplay beker
De leiders hebben ook nog paar foto’s gemaakt📸
Sportactiviteit voor basisscholen Mecklenburg en Broekheurne

Omdat de onderlinge sfeer tussen de twee scholen niet altijd prettig is, wilde het team een sportactiviteit organiseren voor beide scholen.
De jongens van het team reageerden in het begin wat onwennig op de enthousiaste kinderen maar even later stonden ze gezamenlijk te springen op de springkussen.
De jongens wisselden elkaar regelmatig af bij de verschillende activiteiten.
Touwzwaaien, springkussen, voetbal en en mat waarop de kinderen konden koprollen, rennen en springen.
We hadden op meer kinderen gerekend maar we hoorden achteraf dat ivm kerstdiners er kinderen niet konden komen.
Ondanks dat was het erg geslaagd.
Laatste training voor winterstop Boeskoolboys

Maandag 17 december 2018, laatste training van alle jongere jeugdleden van VV Oldenzaal. En wat is leuker om een seizoen af te sluiten met een toernooi. Samen met de trainers en stagiaires van de JO11, JO12 en JO14 hebben we van 5 gemengde teams gevormd. De opkomst was goed, de jeugd was blij verrast met het spontaan ingelaste onderlinge toernooi. Er kwamen veel ouders kijken, ook leden van het jeugdbestuur om de kinderen aan te moedigen, en ter afsluiting iedereen fijne feestdagen te wensen.
Het waren spannende wedstrijden. Elke wedstrijd duurde 15 minuten en daarna werd er gerouleerd zodat iedereen een keer tegen elkaar had gespeeld. Het was erg mooi om te zien dat, ondanks het grote leeftijdsverschil iedereen gelijkwaardig. De oudsten hielpen de jongsten, de jongsten lieten de oudsten verbazen met hun kwaliteiten. De doelpunten vlogen je om de oren. Al met al een fantastisch leuke avond gehad, ter afsluiting van het seizoen. Met dank aan de trainers en stagiaires.
Lees verder
















