Waterpolo training van Haarlo!

Omdat Lisa en Ilse op waterpolo zitten hebben ze voor ons geregeld dat wij daar een keer meee kunnen trainen……
Super leuk om andere sporten te verkennen!
Lees verderFC Zonnewering traint hard!

FC Zonnewering bestaat deels uit de winnaars van de vorige editie van de Twente Cup. Dit betekent echter niet dat ze lui achterover kunnen leunen. Zodoende zijn ze zondag wezen trainen bij FC Berghuizen. Naast de gezelligheid zijn er ook zeker een aantal mooie doelpunten gevallen!!
Lees verderBuurtbijdrage FC Ptitchki: ‘Schoon is Schoon!’

Op een winderige zondagmiddag stonden drie vedettes van FC Ptitchki gewapend met handschoenen en vuilniszakken bij het speeltuintje aan de Leliestraat. Gelukkig geen bloed en tranen, maar wel zweet en dat geeft het volgende resultaat: Na een goed uur ploeteren zag de speeltuin er hartstikke schoon uit!
Lees verderEerste lentetraining van FC Ptitchki!

FC Ptitchki heeft de eerste training in de lente erop zitten. Met 7 man is er gewerkt aan het afronden en er is een kleine partij gespeeld!
Lees verderOefenwedstrijd tegen leraren

De jongens van de fc twente all stars hebben een oefenwedstrijd gespeeld tegen de leraren van de zonne college.
Lees verderVerslag opschoondag van FC Kip

Vandaag hebben we het parkje schoongemaakt met ons team Fc Kip, hierbij hebben we 3 zakken vol aan vuil te vinden in het parkje. De dames vonden dit een leuke buurtbijdrage om te doen. Ze hebben actief meegeholpen om al het vuil op te ruimen. We kijken ernaar uit om meer buurtbijdrage’s uit te voeren.
Lees verder



















