Oefenwedstrijd Equipe

Oefenwedstrijd Equipe
Zondag 10 maart hebben we een oefenwedstrijd gespeeld tegen FC Frahh in sportzaal Leunenberg. Tegen kwart voor 2 was iedereen aanwezig waardoor we om 2 uur konden beginnen. We speelden goed samen en hadden opnieuw een leuke tegenstander. De stand werd echter niet bijgehouden het was meer om het plezier en het teamverband.
Zondag 24 maart hebben we de volgende training en dan zien we elkaar weer!
Equipe Sans Nom
Lees verderSchoonmaak actie en training!

Vandaag zijn we rotzooi gaan opruimen en we hebben 4 vuilniszakken kunnen vullen. Toen het begon te regenen zijn we lekker gaan trainen. Ivan had een speedladder mee en we hebben 2 afwerkvormen gedaan! Daarna een partij. Het opruimen was ook leuk, vooral omdat voorbijgangers ons de nodige complimenten hadden gegeven. Helaas waren er vandaag 3 laatkomers, maar uiteindelijk wel nagenoeg compleet. Sem kon er vandaag niet bij zijn, dus we waren met 9 kids. Tot de volgende keer! We gaan voor de Fc Twente kaarten:)
Lees verdertraining

Onderlinge oefenpotje als training. Een aantal buurtgenootjes deden ook mee. Het ging nergens om maar dan nog werd er op het scherpst van de snede gespeeld.
We hebben van 17u tot 18.30u getraind in de gymzaal aan het Leunenberg.
Oefenwedstrijd FC Skillz
-0-624x831.jpeg)
FC Skillz heeft op dinsdag 26 februari een oefenwedstrijd gehouden tegen een buurtteam uit Hengelo. Het was een spannende wedstrijd waarin we veel over onszelf te leren zijn gekomen. Zo is onze conditie nog niet optimaal en komen we lastig tot scoren, we zullen de komende weken gaan besteden aan onze tactiek, samenwerking en proberen iedereen zoveel mogelijk op zijn favoriete positie te laten spelen.
Lees verderBuurtbijdrage opschoonactie Twekkelerveld

Op donderdag 28 februari heeft team twekkelerveld een opschoonactie gehouden. We hebben de omgeving van de jongereninloop jn Twekkelerveld, speeltuin en omgeving Kozakkenpark opgeschoont. Wij vonden het nosig om dit te doen omdat er regelmatig jongeren op deze plek rondhangen en soms rommel in de speeltuin en ongeving achter laten. Hierdoor krijgen buurtbewoners een negatief beeld van jongeren en wij willen dit graag omdraaien! Het begon nogal moeizaam en niet iedereen was even gemotiveerd maar aan het einde hebben we toch met een goed gevoel terug kunnen kijken. We waren met 5 teamleden + begeleider aanwezig.
Lees verderOefenpotjes in de kooi!

We zagen op zaterdag dat het rotweer zou worden en sommigen zaten te twijfelen vanwege carnaval. Toch zijn we allemaal gekomen en hebben we gespeeld tegen de jeugd van Sportlust en Focus. Doordat de voetbalkooi erg glad werd, zijn we na een 1.5 uur met ons eigen team gaan trainen bij Avanti. We hadden 3 potjes gewonnen en 1 verloren. Bij Avanti waren we met zn 10en en speelden we 5tegen5. Drie potjes t/m de 10, erg gaaf! Na elk potje gingen we wat eten en drinken. Net als vorige week, had Vieri chips mee:). Ivan gaf nog enkele tips waarop we moesten letten en we waren tegen 17.30 allemaal thuis. Wat een natte, maar leuke dag!
Lees verder









-1-150x150.jpeg)
-0-150x150.jpeg)






