Oefenwedstrijd

Zondag 1 december hebben we een oefenwedstrijd gehad tegen jong Velve . Team Velve was met 5 man tegen team jong Velve die met 10 man waren en wij met 5 dik hebben gewonnen
Lees verderEerste training
De eerste training is geweest.
We hebben ons eerst warm gelopen, daarna beetje overpasen.
Toen hebben we de keeper in getraind.
Daarna nog even een partijtje, en toen was het ook klaar met de training.
Het was heel zweterig maar wel gezellig en leuk.
oefenpot

Op Bevrijdingsdag een oefenwedstrijd gespeeld tegen de Boei. Het was een rematch. Een eerdere ontmoeting resulteerde in een overwinning voor FC FRAHHH. Dit keer, op het kunstgras van de Tubanters, waren de jongens van De Boei het sterkst. Goede sfeer en gelukkig droog gebleven.
Lees verderOefenwedstrijd

Op de Tubanters velden hebben we zondag 5 mei afgesproken voor een oefenwedstrijd tegen een ander team uit de wijk Wesselerbrink. De afgesproken tijd was 13:00, en om 14:30 waren we klaar. Na verloop van tijd werd de sfeer minder goed, ik denk omdat 1 team sterker was dan het andere team. gelukkig hadden we genoeg begeleiders om alles goed te laten verlopen.
Lees verderLaatste Training

Vandaag de allerlaatste training!
De meiden hebben nog even flink geoefend met de bal dichtbij houden, schieten, richten op het doel en naar elkaar passen. De meiden vonden het fijn om nog even hun vaardigheden te kunnen testen en te oefenen.
Ze waren super gedreven en hebben goed hun best gedaan, ze zijn er helemaal klaar voor!!!!!
Oefenwedstrijd

Op maandag 29 april heeft TZN Boswinkel een oefenwedstrijd gespeeld tegen FC Kip. Ze hebben gewonnen met 3-1. Er hebben die dag ook nog andere teams mee gedaan aan de oefenwedstrijd.
Lees verder
















